فروش رسیور ایکس کروز 420 XCRUISER AVANT آوانت فول اچ دی 3D

فروش رسیور ایکس کروزر 420 آوانت فول اچ دی

XCRUISER420

ارتباط  و تماس : 09108629642

مشخصات اصلی :

 

CPU :Sti 600Mhz

Flash-ROM : 256 Mbyte

SDRAM : 256 Mbyte 

EEPROM : 256 byte

RAM: 512MB DDR3

پورت یو اس بی


ریموت کنترل جدید 

VFD با قابلیت نمایش 8 حرف

Advanced FREETV+

OSDبا کیفیت HD

پشتیبانی از هارد داخلی (Internal HDD)(SATA)

ساپورت عالی سی سی کم

ساخت کره

این امکان را برای شما فراهم مینماید تا از تمام امکانات بکار رفته در رسیور خود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. در محصولات جدید رم های بکار گرفته شده از DDR2 به DDR3 ارتقا داده شده همین طور در محصول 420HDavant از Ram با قدرت 512Mb استفاده شده.در هر صورت از همان ابتدای راه اندازی قطعا متوجه سرعت و راحتی کار با منوها خواهید شد.Xcruiser همچنان در رسیورهای جدید و به روز خود از سیستم عامل محبوب و قدرتمند لینوکس استفاده نموده است.خوشبختانه XCRUISER همواره در مسیر مشخص و ثابتی حرکت میکند و کاربران هرگز فدای آزمون و خطا نمیشوند..بنابراین تجربه به دست آمده از رسیورهای گذشته میتواند تضمینی جهت ساپورت هر چه بهتر نرم افزارهای جدید باشد.

رابط کاربری اختصاصی XCRUISER یعنی Icon Menu نیز بر روی این دستگاه ها قرار دارد تا شما را در اجرای بهتر و دسترسی سریع*تر به قابلیت های متعدد این دستگاه ها یاری نماید.
اگرچه شکل و شمای کلی رابط کاربری از نرم افزارهای قبلی در این مدل ها حفظ شده اما تفاوت های زیادی را نسبت به گذشته تجربه خواهید نمود.شاید اولین موضوعی که توجه شما را جلب کند کیفیت بسیار بالای منوی آیکون و اینفوبار نرم افزار باشد که برای اولین بار به کیفیت HD ارتقا داده شده است.

همین طور گرافیک آیکون منو و اینفوبار و همین طور منوی اصلی به شکل کاربرپسندی تغییر داده شده است. امکان اجرای برخی از اپلیکیشن های کاربردی در حالت LIVE CHANNEL فراهم شده است . بدین صورت که می*توانید در حال تماشای شبکه مورد نظر از اپلیکیشن هایی نظیر RSS و منوی پلاگین استفاده کنید.
مانند گذشته برنامه های زیادی به صورت پیش فرض بر روی رسیورها قرار داده شده است، برنامه*هایی مانند RSS ، Calculator، Torrnet Player و FREE TV + ،Internet tv+ ،Quranic audio ،Internet radio ،Weather forecast و….

در این بین استفاده از Advanced Freetv + با سرویس های متعدد که در شکل مشاهده میکنید از دیگر ویژگی های جالب مدل 420HD Avant میباشد که کاملا مشخص است زمان زیادی برای ان صرف شده است.


برای اولین بار قابلیت آپدیت فرکانس ها از طریق اینترنت از فایل Satelite.xml از سرور انلاین ایکس کروزر فراهم شده است که در ظرف مدت بسیار کوتاهی بدون نیاز به بلایند اسکن میتوانید تمامی فرکانس های خود را آپدیت کنید. آپدیت فرکانس ها با استفاده از blind scan خصوصا برای کاربرانی که از دیش گردان استفاده میکنند وقت گیر خواهد بود اما با این روش میتوانید فرکانس های تمامی ماهواره های خود را در ظرف مدت بسیار کوتاهی آپدیت کنید.قابلیتی که زمانی محدود به رسیورهای گران قیمت بر پایه انیگما2 بود و امروز به شکلی بسیار ساده تر در دسترس است.
امکان آپدیت فرکانس ها در هنگام راه اندازی رسیور و همین طور منوی سرچ وجود دارد.
مسلما هنگامی که چنین رسیوری تهیه میکنید یکی از لذت بخش ترین کارها با آن برای شما می*تواند گشت و گذار در اینترنت باشد. با پشتیبانی این رسیورها از تمامی تکنولوژی*های اتصال به اینترنت مانند 3G ، Wi-Fi و …. و وجود سخت افزار مناسب و سیستم عامل لینوکس، حداکثر سرعت مرورگر را با این رسیورها تجربه خواهید نمود. در رسیورهای جدید نیز مانند گذشته از مرورگر وبزیل استفاده شده است. پشتیبانی این مرورگر از کیبورد و موس کار با این مرورگر را لذت بخش تر خواهد نمود.علاوه بر این میتوانید در هنگام پخش شبکه های مورد نظر وبزیل را به صورت نیم صفحه اجرا کنید و یا آن را در قسمت های مختلف صفحه تلویزیون جا به جا کنید(حرکت به کناره ها و بالا و پایین) تا برنامه تلویزیونی خود را از دست ندهید!پردازنده های st یکی از بهترین پردازنده ها جهت پشتیبانی از انواع chip های مورد استفاده در Usb Wifi ها می باشند.پردازنده های st هرگز محدودیت پردازنده هایی نظیر ali و…را در ساپورت انواع مختلف chip های مورد استفاده در Usb Wifi ندارند و تقریبا میتوانید با خیال راحت اقدام به تهیه Usb Wifi مورد نظر خود کنید.از ویژگی های بی نظیر دیگری که اخیرا در مدل های جدید اضافه شده و میتوان به آن اشاره کرد قابلیت رکورد از فایل تایم شیفت میباشد.بنابراین دیگر نگران از دست دادن رکورد از برنامه دلخواه خود نباشید.چنانچه رکورد از فیلم یا سریال یا مسابقات ورزشی را فراموش کردید میتوانید با ماشین واقعی زمان! از فایل تایم شیفت و برنامه دلخواه خود رکورد کنید.
شما میتوانید راحت*تر از همیشه فایل*های مولتی مدیای خود را از لپ تاپ یا PC به یمن وجود قابلیت*Network Drive بدون نیاز به هیچ گونه نرم افزاری بر روی رسیور share کنید و از تماشای فایل های چند رسانه ای خود لذت ببرید. با Network Drive می*توانید فیلم، عکس و موسیقی و سایر فایل*های چندرسانه*ای را مستقیما از طریق رسیور خود پخش کرده یا در کامپیوتر خود رکورد کنید و لذت ببرید.همین طور میتوانید از Lan یا Wi-Fi از این قابلیت بهره ببرید.علاوه بر قابلیت Network Drive قابلیت DLNA نیز از دیگر ویژگی های رسیورهای ایکس کروزر بوده که امکان share کردن فایل های رسانه ای را برای شما فراهم مینماید.متاسفانه رسیور 2600HD AVANT فاقد این قابلیت میباشد اما میتوانید از Network drive استفاده نمایید.همون طور که انتظار میرفت پردازنده های جدید به خوبی از پس پخش فایل های MKV و DIVX با حجم زیاد بر می ایند.
دیگر نیاز نیست برای مشاهده فیلم*های Full HD الزاما از کامپیوتر و یا نوت*بوک استفاده نمایید . این رسیورها امکان پخش فایل*های تصویری را با کیفیت بسیار بالای Full HD با حجم زیاد برای شما بدون مشکل فراهم میکنند.
هنگام استفاده از زیرنویس فارسی شما میتوانید از تنظیماتی نظیر رنگ پس زمینه /اندازه فونت / و رنگ زیرنویس بهره ببرید.یا از فونت های دلخواه خود با سایز مورد نظر جهت پخش زیرنویس استفاده نمایید.

قابلیت پخش سیگنال*های دیجیتال از فرستنده (Digital Terrestrial)
این دستگاه قابلیت پخش سیگنال*های دیجیتال فرستاده شده از فرستنده (صدا و سیما) را دارد.بدین صورت شما میتوانید با تهیه یک گیرنده دیجیتال USB و با متصل کردن ان به رسیور شبکه های تلویزیونی صدا و سیما را دریافت کنید.

HD Avant از هارد داخلی (Internal HDD)(SATA)متعلقات مورد نیاز جهت نصب هارد داخلی در کارتن رسیور موجود است

ارتباط  و تماس : 09108629642

This entry was posted on April 5, 2013. Bookmark the permalink.